Účetnictví

Na počátku spolupráce s našimi zákazníky se zaměřujeme na analýzu a poznání firemních aktivit našich klientů a nalezení správného a efektivního zpracování účetní a daňové agendy. Provedeme analýzu všech účetních knih, smluv a daňových přiznání, abychom zjistili, zda vaše účetnictví je kompletní a správné. Neboť jsme si vědomi, že pouze pravidelné a přesné vedení účetnictví, vám dá všechny informace, které potřebujete k řízení vašeho podnikání a zlepšení vašich financí. Na základě těchto doporučení navrhujeme následně i formu a oblasti vzájemné spolupráce.

Nabídka forem zpracování a vedení účetnictví:

1. Plný outsourcing:

  • účetnictví je vedeno na profesionálním účetním systému BYZNYS VR, na serveru v prostorách dodavatele. Originální doklady jsou objednavateli zasílány k nám do kanceláře obvykle 1 krát týdně, nebo dle vzájemné domluvy.
  • vzhledem k možnosti připojení a práce na serveru nabízíme rovněž možnost zpracování účetních dokladů v prostorách objednavatele (originální doklady jsou stále na jednom místě bez přenášení) na vlastních PC.

2. Částečný outsourcing:

2.1. Zákazník si ponechává vybrané úseky pro vlastní zpracování, zbylou agendu pro vás zpracujeme my. cheap Baseball jerseys Pro tuto činnost zákazníkům nabízíme využití našeho softwaru, prostřednictvím připojení k našemu serveru. Tato možnost vytváří komfort pro obě strany v návaznosti zpracovávaných dat. Rovněž zajišťujeme zpracování účetnictví přímo v prostorách zákazníka našimi pracovníky na našem softwaru BYZNYS VR, případně na účetních a podnikových softwarech Pohoda, Vario, ABRA, Premier. Jsme ochotni si osvojit i další účetní systémy dle potřeb našich zákazníků.

2.2. Zákazník vede účetnictví prostřednictvím svého účetního týmu. Náš tým poskytuje pomoc v oblastech, které chcete zlepšit, zefektivnit nebo zpracovávat jiným způsobem. Navrhneme vám způsoby a možnosti vedení účetnictví, vyškolíme vaše zaměstnance, příp. poradíme s výběrem účetního systému vhodného pro vaši společnost.

Pomůžeme vám provést audit vašich účtů před roční uzávěrkou a vypracujeme pro potřeby vašeho manažerského řízení, potřebné analýzy příjmů, výdajů a vašich aktivit stávajících i budoucích, včetně roční optimalizace výdajů.

3. Pronájem účetního softwaru:

  • pronájem účetního softwaru Byznys VR na našem serveru 24 hod. denně. Tato služba zahrnuje IT podporu při řešení technických obtíží a podporu při problémech se softwarem.

Rekapitulace poskytovaných účetních činností:

  1.  Zaúčtování účetních dokladů
  2.  Sestavení účetní uzávěrky
  3.  Spolupráce s auditory
  4.  Sestavení přiznání k jednotlivým daním
  5.  Přípravu měsíčních a ročních finančních reportů
  6.  Příprava přiznání k dani z příjmů právnických osob
  7.  Zpracování statistických výkazů
  8.  Zastupování klientů při jednáních se státní správou

Na přání klienta:

  1.  Úhrada faktur a závazků prostřednictvím vytvoření elektronických příkazů k úhrada faktur
  2.  Stahování elektronických výpisů přímo do účetního systému
  3. Možná participace na vymáhání pohledávek

Prosím kontaktujte nás, rádi vám sdělíme, jak vám můžeme pomoci.
Posted in Nezařazené